Τρίτη, Ιουνίου 20, 2006

Εσείς πόσα goo goo mucks γράψατε σήμερα;

Ο τίτλος παρερμηνεύεται, αλλά σκασίλα μου, είμαι φύρερ και το κέφι μου θα κάνω.

Ευπειθώς αναφέρω τον απολογισμό των τελευταίων ημερών:
Είμαι His goo goo mucks Majesty στην υπογραφή μου στο gmail.
Έβαλα τα Goo Goo Mucks στα thanks to της πτυχιακής.
Έβαλα το σήμα τους στην παρουσίασή της.
Έγραψα ότι είμαι ο Goo Goo Mucks leader στο γράμμα στους nouvelle culture.
Ακόμα περιμένω εκείνη την κονκάρδα (κόκαλα έχει, δεσποσύνη 3d?)


Ώρα να κλιμακωθεί ο αγώνας.

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

eeeeexm
γκούχου γκούχου!!!!
αψού!!!

καλοκαιρινές αλλεργίες...τα aircondition με χαλάνε!!!

1:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

My dearest 3d του το είπα στο μουσουνου, το γράφω κι εδώ:
Το μόνο που απομένει είναι η τοποθέτηση "goo goo mucks" γραμμάτων με νέον σε κάποιο λόφο της γαλλικής επαρχίας, έτσι για ένα μικρό αλά χόλιγουντ τατς. Έχω μια υποψία πως θα γίνει κι αυτό. Ε, τι; Τυχαία τον διαλέξαμε;

PS: Φοβάσαι κι εσύ τη νόσο των λεγεωνάριων,ε? Χτες με βάναυσο τροπο αιματοκύλησα μια ολόκληρη κουνουποοικογένεια,μετράει???

9:29 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

φυσικά και μετράει πολυαγαπημένη (πολυάννα) μπαμ μπαμ!!
Το αιματοκύλησμα των ειδεχθών κώνωπων συνάδει απολύτως με τη φυσιογνωμία της εκσυγχρονιστικής μας ομάδας...Άξιο τέκνον, με συγκινείς!!
ζήτωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!
ζητωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!
ζήτωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!

2:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το εκσυγχρονιστικό ρεύμα μέσα στην οργάνωση δυναμώνει. Σημίτη ζεις, εσύ μας οδηγείς!

Φωνάζω στα πλήθη από το ολυγούντ, τον προαναφερθέντα γαλλικό λόφο.

5:12 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

άρα jusqu' ici tout va bien :)

Χ Ο Υ Ρ ΄Ε Ι

Χ Ο Υ Ρ Έ ΙΙΙ


χΟΥ Ρ Έ Ι ΙΙ

μόνο αυτό έχω να προσθέσω και μετά να πλαταγίσω τη γλώσσα μου στον ουρανίσκο κατά την κατάποση αυτής της εξαίσιας λεμονίτας και ουχί λεμονάδας.

PS: πλήθος του ολυγούντ,σ' αγαπάμε too.

10:24 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΛΑΕ ΤΟΥ ΟΛΙΓΟΥΝΤ
ΛΑΕ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΛΑΕ!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΤΕΡΑΤΑ ΜΕ ΔΥΟ 3 ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ, Ο ΕΝΑΣ
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
Ο ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΣ
ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!!!

(οκ οκ, απαλά με τις τομάτες για τα κεφαλαία, σόρρυ, μη βαράτε ντε)

9:39 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home