Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006

fuhrer's issues

and i quote:
"goblin skyshaper says:
προσπαθώ επί κάτι μέρες να βρω τι μου φταίει με το ροκ
goblin skyshaper says:
και κατέληξα ότι δεν είναι τελικά τόσο οι κιθάρες
goblin skyshaper says:
ακούγοντας rammstein
goblin skyshaper says:
ειδικά το τελευταίο τους
goblin skyshaper says:
που έχει πολλές κιθάρες που ακούγονται σαν κιθάρες
goblin skyshaper says:
κατέληξα ότι μάλλον μού φταίει το attitude
goblin skyshaper says:
δεν επαναλαμβάνεται αρκετά για να με παρασύρει, δεν γουστάρω να χοροπηδήξω χαρωπά με τις αλλαγές του, δεν μου φτιάχνει ατμόσφαιρα (για αυτό πχ μου αρέσουν οι tool, οι rammstein, οι and also the trees). Χμ, αυτό. Τελικά θέλω 2 λεπτά τον ίδιο ρυθμό για να μπω στο κλίμα.
goblin skyshaper says:
βέβαια, όταν το κάνει πολύ έξυπνα και με τον απαραίτητο θόρυβο
goblin skyshaper says:
και γυναικεία φωνητικά
goblin skyshaper says:
αλλάζει το πράγμα
goblin skyshaper says:
συγχωρώ πολλά πράγματα αν ακούω γυναικεία φωνητικά :D
goblin skyshaper says:
χοχοχοχο
goblin skyshaper says:
μέχρι και vengaboys αντέχω
goblin skyshaper says:
απαράδεκτος δεν είμαι; :P
goblin skyshaper says:
χιχιχιχι
goblin skyshaper says:
θέλω τα βιολιά μου
goblin skyshaper says:
να είναι μακρόσυρτα
goblin skyshaper says:
:P
goblin skyshaper says:
και τη μπύρα μου κρύα ".

comments are yours!!:P
3d princess :D

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Όπως συμπλήρωσα σε μεταγενέστερο mail, η τελευταία πρόταση δεν ισχύει απαραιτήτως :P

12:21 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δηλαδή η 3d άκουσε όλο αυτό το παραλήρημα και το μόνο που έκανε ήταν:D ?? Χοχοχο, θα της τραβήξω τα κοτσιδάκια.
PS: η μπύρα πίνεται μόνο κρύα, πώς αλλιώς;Τώρα αν εσύ προτιμάς το λουκοζέιντ, αυτό είναι άλλο θέμα:Ρ
Καλέ μεσιέ φύρερ, κάντε μας λιγάκι πλινκ πλινκ να σας ακούσουμε, said the mad hater ή hatter?Oh well, whatever nevermind..

11:27 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όχι, είπε να το δημοσιεύσει κιόλας :P - γελούσε επίσης και έβγαζε τη γλώσσα.

Χοχο, η μπύρα πίνεται όντως κρύα, αλλά δεν είμαι παρανοϊκός στο θέμα. Είναι που μου αρέσουν οι γλυκές μαύρες, που δεν έχουν τόση ανάγκη να είναι κρύες.

Ε; Ε; Με μισεί το παλικάρι ο hater; Ε, αυτά έχει το να είσαι φύρερ. Πλινκ Πλινκ. Θα σου κάνω και τηλεφωνικό πλινκ πλινκ τώρα

12:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"The mad hater" aka ο κούνελος στο "Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων", με το ρολόι και το tea party (καλά κανονικά ήταν unbirthday party).
Όσο για τους haters ένα έχω να πω:Die another day, σαν άλλοι Γιακουμήδες Δεσμώτες. Σήμερα δεν μπορώ, με τόση ζέστη παρέδωσα πνεύμα.

4:11 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

A, εγώ απλά έτρεχα από πίσω του, δεν είχαμε συστηθεί. Μέχρι να φτάσω να πολεμήσω τον εαυτό μου. Μεγάλη ιστορία...

12:33 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home