Σάββατο, Μαΐου 13, 2006

Ζούκι - Αφιέρωμα Νο2

Προχωράμε στα αφιερώματα, αφιερώνοντας λίγες (ή κάτι παραπάνω από λίγες) γραμμές στη Σεκόγια της οργάνωσης:

Ζούκι [Σεκόγια]
half woman - half zouki ex-druid 2/rogue 3/shadowdancer 2/Vengagirl* 1 [OMG Brooooken!]
Allegiances: rpg fanboys, χοροπηδητό, Bitchiness

*In the secret society of Vengaboys

Απαντήσεις στις ερωτήσεις

Αρνήθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις περί γάτας, διότι δηλώνει σκύλα.

1. Τι ακριβώς ονειρεύτηκες καθώς μασουλούσες μια αράχνη ενώ κοιμόσουν?
Ονειρεύτηκα ότι είμαι στην Care-a-lot τη χώρα των Carebears και ότι παίζαμε μαζί…

2. Γράψε για μας…”<1.2 χαρακτήρες” και δεν αστειευόμαστε!
1.0

3. Γιατί άλλαξε η γραμματοσειρά μετά το λουλουδάκι;
Γιατί αυτή είναι πιο όμορφη… Βέβαια τότε γιατί δεν άλλαξε και η προηγούμενη… Μάλλον γιατί δηλώνει την αντίθεση στα ομοιόμορφα ή προκαθορισμένα πράγματα…


4. Είσαι ένας σούπερ ήρωας-ηρωίδα και το κρυφό χαρτί σου είναι ότι βγάζεις φωτεινά κέρατα όταν αντιλαμβάνεσαι πως κάποιος λέει ψέματα. Πώς διατηρείς κρυφή την ταυτότητά σου;
Όπως κρύβω καθημερινά τις φούξια χνουδωτές κεραίες μου: φροντίζω να είναι αποσπώμενες κι όποτε θέλω τις βάζω πάλι. Στερεώνονται με κόπιτσες για να ξέρετε…

5. Πόσες βούλες έχουν οι πασχαλίτσες της επόμενης σελίδας; Απαντήστε στο κοντινότερο τριαδικό και μετά περιγράψτε πώς θα ταΐζατε μια πασχαλίτσα.
Οι πασχαλίτσες έχουν 6 βούλες και δεν ξέρω από τριαδικό. Από πασχαλίτσες ξέρω γιατί παλιά είχα υιοθετήσει μια… Και όχι δεν τρώνε μαρούλια αλλά ζωύφια…


6. Το αυτί σου γέμισε νερό, πώς το βγάζεις;
Με μπατονέτα ή χορομπουλώντας και κουνώντας το κεφάλι μου ταυτοχρονα…

7. Περιγράψτε λεπτομερώς πώς παίζεται το κουτσό.
Δε μ’αρέσει το κουτσό… Είναι κακό και δε μ’αγαπαει… Μόνο στις στάσεις του μετρό με καταδέχεται…

8. Τι γίνεται αν σχεδόν πεθάνεις από το φόβο σου 2 φορές;
Γίνεσαι ατρόμητος και πανίσχυρος και κερδίζεις και λουκουμόσκονη ανακατεμένη με νεραϊδόσκονη από τη Fairytopia.

2012.Ποια είναι η ερώτηση που πρέπει να απαντήσετε τώρα;
Δεν ξέρω παιδάκι μου, εγώ ένα τόσο δα φουρνάκι έχω….

9. Διάλεξε ανάμεσα στα παρακάτω ζευγάρια :
Candy Candy -Mark
- Batman - Robin
TenTen - Milou
Dracula - Mina
Suzan – Carol

6. Όταν το πρωί διστάζεις να πατήσεις το snooze στο ξυπνητήρι είναι γιατί είσαι παλιοτεμπέλης/α;
Η χαμέρπεια δεν μου επιτρέπει να μην είμαι τεμπέλα

10. Πόσοι τόνοι μπλε πλακώνουν το φεγγάρι;
Δεν ξέρω ακριβώς αλλά είμαι σίγουρη πως ο αριθμός είναι πολλαπλάσιο του 5 διότι το 5 είναι μαγικός αριθμός.

3. Κάντυ Κάντυ VS Σάντιμπελ, πάρτε θέση.
Είναι σαν να ρωτάς Barbie vs Sindy. Η Καντυ Καντυ είναι da real thing…

4. Έχετε αγαπημένο ζωύφιο; Αν ναι κάντε ένα πρόχειρο σχέδιο και υπογράψτε με το πιθανό goo goo ψευδώνυμο σας.
Τα ζωύφια τα τρώει η Κάλλη και δεν έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις οπότε δεν έχω ούτε εγώ.
Και το ψευδώνυμο μου είναι ζούκι ή Σεκόγια….

5. Διαγράψτε τη 11η παλιοερώτηση.
Αποκλείεται αυτό θα ήταν λογοκρισία

10.54α. Αν ο φύρερ σάς ζητήσει σεξουαλικές χάρες
εκ μέρους του ιπποπόταμού του τι θα κάνατε;
Πρώτα θα έσφαζα την Δάφνη. Μετά θα το συζητούσα το θέμα…

6. Γράψτε με σωστή ορθογραφία τη λέξη «αυγό».
Αβγό

11-1.WHAT’S U GOT???
Χαζοβιολιές μωρέ… Move on people… Nothing to see here