Δευτέρα, Οκτωβρίου 30, 2006

λίστα κρίση ταυτότητας (vrs. 2006)


και ναι λοιπόν...

7 χρόνια μετά!!Ήρθε η στιγμή που τα googoo mucks ΟΛΟΥ του πλανήτη περίμεναν με ανυπομονησία!!!Βάσει των νέων δεδομένων του σύμπαντος, του κοινωνικού κύκλου των goos και ισχυρής δόσης παράνοιας που κυριαρχεί στον πλανήτη το τελευταίο διάστημα παραθέτουμε με συγκίνηση την παρακάτω λίστα:

-είμαι μια μικρή θλιμμένη μπρίζα, ΜΗ!!ΤΖΙΖ!!
-είμαι ένα θλιμμένο κυκλάμινο που ψάχνει δύο στιβαρά μπράτσα!!
-είμαι ένα ταπεινό χαμομηλάκι που το σέρνει ο άνεμος από δω κι από κει!!
-είμαι ο τρόμος που πετάει τη νύχτα, είμαι η ενοχλητική τσίχλα που κολλάει κάτω από το παππούτσι σας, είμαι ο Darkwing Duck!!!
-είμαι η 3δ και είμαι 6 μήνες καθαρή!!
-γεια!!είμαι ο woochoo boy, οι φίλοι μου με φωνάζουν woochoo!!
-εγώ δεν ξέρω, είμαι από χωριό!!
-είμαι φοβερός και το ξέρεις!!
-I am the one!!!
-I am on top!!


Παρακαλούμε συμπληρώστε τα δικά σας...:D

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

είμαι... μαλάκας?

2:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"-είμαι ένα θλιμμένο κυκλάμινο που ψάχνει δύο στιβαρά μπράτσα!!"
ιιιιιιιιιιικ πόρσελέιν! :S

Είμαι ο φύρερ σας.-

2:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και επίσης:
I am Guybrush Threepwood, a mighty pirate!

3:01 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

straight from the past:

-I am the maker of rules, dealing with fools, I can cheat you blind
-I' m your nightmare
-I' m your Spanish Harlem Mona Lisa
-I am not what you think I am
-I'm the firestarter!!!
-Ι'm bored and self-assured..
-Είμαι θεός!!Σκιά Λαμπερή!!

11:57 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home