Δευτέρα, Μαΐου 08, 2006

Mikro είναι το μάτι σας!


Ακούγοντας τις αιθέριες μελωδίες που αρμόζουν στο συνάφι μου, τις μελωδίες των Mikro (κάτι που δεν με εμποδίζει από το να δημιουργώ μη-μελωδική μουσική... ή ήχο τέλος πάντων)... καλωσορίζω το νέο μας μέλος, Mucks' Privé Menu. Η αίτησή του είναι προς το παρόν απόρρητη, οποιοσδήποτε μάθει κάτι παραπάνω, θα πρέπει να πεθάνει (εκτός αν είναι στον E∑WTEPO KYK L O ®).

Σε άλλα νέα, η επιχείρηση "κονκάρδες+μπλούζες" προχωρά. Προτάσεις για logos και ατάκες γίνονται δεκτές ως σχόλια σε αυτό το ποστ. Αιτήσεις για πονηρές χάρες και αξέχαστα βράδια επίσης (θα τις εξετάσει η αρμόδια 3d Dominatrix).

Από τη Χώρα Των Διακοπών (και καμιάς απεργίας άμα έχει καλό καιρό),
τo Super Mikrotronik* Goblin

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

"'Εχω χάσει τη φαντασία μου, κάθε μέρα μαγειρεύω πατάτες.."
Το είχε πάρει το μάτι μου γραμμένο κάπου,σε μαύρους,χαλεπούς καιρούς. Τώρα όμως είμαι στο πλανήτη happy :)

1:01 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ πάλι εξασκώ τη φαντασία μου σε διαφορετικούς τρόπους να φτιάξω μακαρόνια. Δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυπο, αλλά είναι κάτι...

Οι πατάτες θα κάνουν κάποιο καιρό να μας δουν...

3:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σχόλια για το logo δεν είδα, οπότε θεωρώ ότι αρέσει σε όλους!!

Σε όποιον δεν αρέσει κακό του κεφαλιού του!!!Θα το φοράει έτσι όπως είναι!!ΝΙΑΝΙΑΝΙΑ

12:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

κάποιο παλικάρι δεν έκοψε σωστά το λευκό στην άκρη των λέξεων :P (βάζουμε ΜΕΓΑΛΗ παράμετρο στη μαγική γόμα, επιλέγουμε το λευκό/κίτρινο, κάνουμε κλικ, επιλέγουμε τον κουβά, διαλέγουμε το μπλε, κλικ),
- θα βασανιστεί με πυρωμένα σίδερα, όπως της ταιριάζει...

12:13 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

απελευθερώσου καλλιτεχνικά fuhrer!!
we are the goo goo mucks!!!!

1:47 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home